cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Znojmo letos vsadilo na gastroturistiku

Zařazeno v
Incoming
Města & Regiony
HORECA & MICE

15.5.2017

Znojmo se letos při propagaci města jako turistické destinace rozhodlo vsadit na čím dál oblíbenější gastroturistiku. Se sloganem „Znojmo chutná“ láká na návštěvu a ochutnávku nejen tradičního vína, ale i piva, které se zde začalo teprve nedávno znovu vařit, a také na znovu objevované okurky, řekl ředitel Znojemské Besedy František Koudela.

Znojmo se letos při propagaci města jako turistické destinace rozhodlo vsadit na čím dál oblíbenější gastroturistiku.

„Když jsme vymýšleli, jak Znojmo letos propagovat v souvislosti s naším novým tahákem, což je Expozice pivovarnictví, došli jsme k závěru, že nechceme prezentovat jen samotnou expozici a pivo, ale chceme představit město Znojmo jako místo, které si vychutnáte všemi smysly,“ uvedl.

Expozice je přístupná od dubna v bývalém pivovaru a v budoucnu zde má být také restaurace. Zatím lze pivo ze Znojemského pivovaru ochutnat v několika restauracích a hospodách ve městě.

Víno je možné ochutnávat nejen ve vinárnách ve městě, ale také v okolí, kam letos druhým rokem vyjíždí Vinobus. Znojmo je hlavním městem Znojemské vinařské podoblasti, nejtypičtější odrůdy jsou Veltlínské zelené, Sauvignon a Ryzlink rýnský. Pivo, víno i okurky lze ochutnávat i při některých kulturních akcích, největší bude letos opět zářijové Znojemské historické vinobraní, v srpnu jsou to speciální Slavnosti okurek.

Loňská turistická sezona byla pro město úspěšná, většina atrakcí zaznamenala vyšší počet návštěvníků. Nejvíce, 53 tisíc, jich přišlo do městského podzemí.

Foto: Shutterstock.com

Čtěte také: Vinobus letos zastaví na čtvrthodinové degustace

 

Gastroturistice bude věnováno červnové vydání časopisu COT.

Pokud vás tento segment cestovního ruchu zajímá a nemáte ještě předplatné našeho měsíčníku, klikněte na obrázek vpravo!