cestovni-ruch.cziCOT.czCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Virtualita ve službách marketingu

07/2003

V poslední době masivně stoupá množství ubytovacích a stravovacích kapacit v České republice – konkurenceschopnost jednotlivých hotelů, hotýlků, penzionů, restaurací, pizzerií a kaváren vyžaduje stále nové formy marketingu a prezentace, potenciální zákazníci vyžadují komplexnější informace o interiéru a exteriéru nabízených objektů stejně tak jako vizuální informace o městských či přírodních krásách míst, která mají v úmyslu navštívit. Virtuální představení výrobků kuchyně či zajímavých prvků interiéru pak tvoří logickou nadstavbu marketingové prezentace.

Tento článek je placený

Celý článek je přístupný pouze předplatitelům. Pro zobrazení celého textu se musíte přihlásit. Pokud jste zde poprvé, vytvořte si své uživatelské konto na stránce první přihlášení anebo zvolte některou z možností předplatného.

Přihlásit Mám předplatné
Koupit předplatné Mám zájem o předplatné