cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
  •  
Dotcomhotel Hospitality E-Commerce & Revenue Management Konference

30.1.2018  - 31.1.2018 

Dotcomhotel Hospitality E-Commerce & Revenue Management Konference

Autoklub České republiky (Praha)

Holiday World 2018

15.2.2018  - 18.2.2018 

Holiday World 2018

Průmyslový palác (Praha 7 - Bubeneč)

Zájem o letní dovolenou způsobil kolaps serveru CK Blue Style

Zařazeno v
Outgoing
HORECA & MICE

11.10.2017

Nákupy tzv. first minute dovolených na se pro Čechy stávají novým trendem. Zájem o nákup dovolené na léto 2018 překonal všechna očekávání a prvotní vlna zájmu dokonce způsobila kolaps rezervačního systému cestovní kanceláře Blue Style.

Nákupy tzv. first minute dovolených na se pro Čechy stávají novým trendem.

„Oficiální zahájení prodeje na léto 2018 proběhlo v pátek 6. října 2017 a lidé měli takový zájem o nákup dovolené na first minute, že došlo i k chvilkovému výpadku serveru,“ uvedla obchodní ředitelka CK Blue Style Lenka Pátek.

Už v minulém roce jsme zaznamenali vysoký nárůst počtu rezervací v rámci akce first minute. Tento druh rezervací dává klientům největší možný výběr lokalit i hotelů a zároveň přináší největší možné bonusy v podobě vysokých slev, dětí zdarma, dárků a parkovacích míst zdarma,“ vysvětlila Pátek.

Současně Pátek dodala, že letošní sezona byla mimořádná, což se odrazilo v chudší nabídce last minute zájezdů: „Lidé si zkrátka spočítali, že se nevyplatí čekat až na poslední chvíli, a raději si rezervují svůj zájezd na příští léto už nyní.“

CK Blue Style předpokládá, že zvýšený zájem o nákup bude panovat minimálně do půlky listopadu, jelikož 15. listopadu končí ty největší slevy a výhody. „Do té doby předpokládáme, že si zájezdy u nás zarezervují tisíce klientů,“ zmínila obchodní ředitelka cestovní kanceláře.

Logo: CK Blue Style