V New Yorku byla spuštěna kampaň na podporu příjezdů do ČR

V centru New Yorku byla spuštěna nová reklamní kampaň na podporu příjezdového cestovního ruchu ze Spojených států do České republiky. Vznikla jako výsledek spolupráce mezi Letištěm Praha, agenturou CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeskou centrálou cestovního ruchu a má za cíl představit na americkém trhu Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci.

V centru New Yorku byla spuštěna nová reklamní kampaň na podporu příjezdového cestovního ruchu ze Spojených států do České republiky

Kampaň potrvá až do konce letošního roku a zahrnuje přibližně 1000 reklamních pozic ve vlacích newyorského metra a celkem 80 reklamních ploch ve vestibulu zastávky metra na 53. ulici a 5. avenue přímo v centru Manhattanu. Pochází z dílny kreativní agentury Loosers využívá slogan „No Spoilers. See It Live“, který odkazuje na jedinečnost autentického a osobního zážitku z poznávání krás Prahy a okolí. Součástí kampaně jsou také webové stránky www.seeitlive.travel.

„Počet odbavených cestujících na přímých linkách do Severní Ameriky letos meziročně vzrostl o téměř 67 procent. Příští rok očekáváme díky nové lince do Newarku další nárůst. To potvrzuje vysoký potenciál USA pro rozšíření leteckých spojení do Prahy,“ uvedl předseda představenstva Letiště Praha Václav Řehoř a dodal: „Očekáváme, že kampaň v New Yorku podpoří zájem Američanů o Prahu a okolí, což může také motivovat letecké společnosti například k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je naše priorita.“ Vznik nových přímých leteckých spojení s Prahou závisí primárně na zájmu ze strany zahraničních turistů a příjezdové turistice. Ta potom sekundárně zajišťuje možnost pohodlně cestovat také pro Čechy.

Reklamní kampaň v New Yorku je jednou z výrazných aktivit projektu TouchPoint, v jehož rámci dlouhodobě spolupracují Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeská centrála cestovního ruchu. Cílem projektu je společná a cílená podpora nárůstu bonitních turistů z velkých zahraničních trhů s dynamicky se rozvíjejícím výjezdovým turismem. „Každým rokem se zvyšuje zájem amerických občanů o Českou republiku a my jsme rádi, že díky této kampani se dostane nejen Praha, ale i střední Čechy ještě více do povědomí tamních obyvatel. Střední Čechy mají určitě co nabídnout. Kraj nabízí opravdu široké spektrum památek, aktivit, krásnou přírodu, ale i pestré možnosti ubytování,“ řekla ke spolupráci Markéta Wernerová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.

„Realizace tohoto společného projektu nás velmi těší, je to výborná příležitost pro využití know-how našeho newyorského zastoupení pro propagaci turistického potenciálu Prahy a středních Čech a pro posílení image České republiky na trhu, s nímž máme od letošního roku posílené letecké spojení. Rádi budeme v tomto typu spolupráce pokračovat i v dalších destinacích s dobrou výjezdovou dynamikou, kam spolu s Letištěm Praha zaměřujeme své aktivity,“ upřesňuje Monika Palatková, ředitelka agentury CzechTourism.

Foto: Letiště Praha

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více