Startup MyStay se zapojí do pilotního projektu Booking.com

Český startup MyStay je mezi vybranými projekty, které mají serveru Booking.com pilotovat nový internetový obchod s pracovním názvem Booking Marketplace. Díky tomuto partnerství získá společnost přístup k datům o hostech i hotelech a možnost distribuovat svůj produkt napřímo 1,5 milionu hotelů.

Český startup MyStay je mezi vybranými projekty, které mají serveru Booking.com pilotovat nový internetový obchod s pracovním názvem Booking Marketplace.

„Nový internetový obchod od Bookingu.com poskytne hotelům nabídku vybraných nástrojů. Pro představu, jde o takový internetový velkoobchod s produkty pro všechny hotely světa. Pro naši aplikaci to znamená zásadní pomoc s celosvětovou distribucí. Očekáváme tak rychlý nárůst poptávky i mimo Evropu,“ řekl generální ředitel a spoluzakladatel platformy MyStay Radek Novotný a dodal: „Pro MyStay je spolupráce vyvrcholením snažení o digitální revoluci v hotelnictví, se kterou náš český tým začal v akcelerátoru StartupBootCamp v polovině roku 2016 v Amsterdamu. MyStay v roce 2017 finalizoval vývoj platformy a nyní nasazuje řešení na první stovku hotelů z jedenácti zemí.“

Zahájení spolupráce umožnila konference, která se uskutečnila minulý týden v Amsterdamu. Spoluzakladatelka platformy Pavlína Zychová na ní mohla vystoupit před významné hoteliéry a vrcholový management Booking.com a představit své vize. Celá konference se nesla v duchu digitalizace hotelových procesů s akcentem na použití smartphone. Sám Booking.com deklaroval, že se mění z rezervační platformy, která do jisté míry konkuruje hotelům, na jejich partnera. Těm nově nabídne nejlepší digitální produkty a pomůže s distribucí on-line řešení po celém světě.

Na konferenci se také vyjadřovali sami hoteliéři a naváděli Booking.com na technologie, které si přejí rozvinout. Jedním z hlavních diskutovaných témat byl Chat s výpomocí automatických Botů, které umí vést dialog s hostem v jakémkoliv jazyce. Digitalizace tak může hoteliérům pomoci komunikovat s hostem osobně a napřímo. Odstraní administrativu, která je zátěží hlavně pro recepci.

MyStay je platforma zlepšující komunikaci mezi hotelem a hostem za pomoci mobilních přístrojů. Hotel se díky tomu stará o hosta ihned poté, co si host rezervuje pobyt i ze zmiňovaného portálu bBooking.com. Po rezervaci hostovi MyStay zašle textovou zprávu, která ho v hotelu uvítá a navede na mobilní web, případně na stažení mobilní aplikace MyStay s připraveným profilem hotelu. Aplikace hosta provede jako digitální asistent před i během pobytu. Hostům nabídne možnost rychlého check-inu bez front na recepci a dovolí objednávky nejen vlastních hotelových služeb, ale i služeb externích partnerů.

Foto: MyStay

 

Nejnovější články z rubriky Online

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: Pruh Polabí

Porota vybrala vítěze soutěže Turistpropag 2022

Na Výstavišti v Lysé nad Labem se včera sešli porotci prestižní  soutěže  a  přehlídky  turisticko- propagačních  materiálů  Turistpropag 2022, aby vybrali vítěze v 19 kategoriích.

Číst více