Spolupráce hotelů a outletového centra se vyplácí

Není žádným tajemstvím, že pro outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet jsou zajímavou klientelou zahraniční návštěvníci Prahy. Spolupracuje proto s hotelovými recepcemi a akvizici zahraničních klientů podporuje prostřednictvím motivačních soutěží. Minulý týden byly vyhlášeny výsledky Fashion Arena Prague Outlet Hotelier Competition 2018.

Vítězové soutěže se zástupci Fashion Arena Prague Outlet

Do soutěže se letos zapojilo téměř 190 pražských hotelů, zhruba dvojnásobek loňského počtu. V kategorii hotelů nad 100 pokojů si první místo odnesli zástupci Grandior Hotel, druhé místo patřilo Hotelu Hilton Prague, třetí Corinthia Hotelu Prague. Vítězem v kategorii do 100 pokojů se stal tým Royal Court Hotelu, pomyslné stříbro putovalo do rukou týmu z hotelu King David, bronz pak získali zástupci Hotelu Svornost. Odměnou výhercům byly vouchery na nákup módy v tomto outletovém cenu. Týmy na prvních místech si odnesly poukazy v hodnotě 30 tisíc korun, soutěžícím na druhých příčkách připadly poukazy v hodnotě 17 tisíc, třetí místa byla oceněna vouchery 13tisícovými. Letos byla vůbec poprvé vyhlášena také individuální cena, kterou vyhrála Yevheniya Smetana z hotelu King David. Získala tak nákupní víkend v Lisabonu pro 2 osoby.

Individuální cenu vyhrála Yevhenia Smetana z hotelu King DavidS prázdnou však neodešli ani ostatní soutěžící. Fashion Arena Prague Outlet (FAPO) totiž účastníkům večera z řad hotelových zaměstnanců umožnila, aby jednou v roce zažili na vlastní kůži individuální péči a profesionální přístup, které poskytují denně svým klientům. Pro zúčastněné tak byly připraveny služby maséra China Liangtse Wellness, make-up artistky The Cosmetic Store Company a holiče z předního pražského barber shopu Eddie´s Barber.

Jak během předávání cen uvedla Alena Chejnovská, Tourism Manager Fashion Arena Prague Outlet, zahraniční klientela představuje víc jak 20 procent z celkového počtu návštěvníků. Podíl evropských a mimoevropských návštěvníků je téměř vyrovnaný. Někteří z turistů se do outletového centra vydávají na doporučení například ze sociálních sítí, jiní se informují u hotelového personálu. Dle interního průzkumu FAPO uskutečňují největší nákupy právě individuální zákazníci doporučení hotelovým personálem – oproti skupinovým organizovaným zájezdům.

Ředitelka Fashion Arena Prague Outlet Lenka Čapková

„V rámci mezinárodní skupiny Via Outlets si uvědomujeme důležitost partnerství s hotely, protože pro nás všechny je turista ten, kdo nás živí. A věřím, že ‚spokojený zákazník‘ i pro vás znamená, že je spokojený nejen s ubytováním, ale s celým svým pobytem v Praze. Tedy i s tím, že má možnost dobře se bavit a dobře nakoupit, k čemuž napomáháme my,“ oslovila přítomné zástupce hotelů ředitelka FAPO Lenka Čapková a dodala, že k nákupnímu zážitku klientů pomáhá i proměna, kterou outlet za dobu své existence prošel. Rozdíly mezi standardními obchody a outlety se, pokud jde o prostředí a kvalitu služeb, prakticky setřely. Vzhledem k vysokému podílu zahraniční klientely přizpůsobuje outletové centrum potřebám těchto návštěvníků své služby – mimo již standardního vyplácení DPH přímo v informačním centru mají návštěvníci k dispozici odpočinkovou Lounge nebo nově i kontemplační místnost pro věřící bez rozdílu vyznání.

Zájem hotelů o účast v motivační soutěži podle Lenky Čapkové stoupá. „Rozhodli jsme se proto, že budeme soutěž realizovat ne jednou za rok, ale každé tři měsíce. Nový atraktivnější koncept soutěže představíme po novém roce,“ uvedla ředitelka FAPO. V tuto chvíli můžeme prozradit, že soutěžní kategorie budou sloučeny do jedné, každé tři měsíce tak budou vyhlašováni tři výherci.

Foto: -pmu-

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více