Selfies jako nástroj marketingu

Autoportréty pořizované mobilními telefony, známé jako „selfies“, jsou fenoménem dneška – snímky z pláží či před památkami zaplavují Facebook a další sociální sítě. Někteří uživatelé „lajkují“, jiní závidí. Zatímco někde tento typ snímků zakázali, jinde jdou tomuto trendu naproti. Na vlně popularity selfies se nyní snaží nápaditě svézt třeba hotel Swissôtel Amsterdam.

Vedení amsterodamského hotelu přišlo s nápadem půjčovat hostům teleskopické držáky pro pořizování selfies, díky kterým mohou své snímky exponovat z větší vzdálenosti a snímcích tak kromě svých rozesmátých obličejů zachytit i něco víc z daného místa. Generální ředitel hotelu Harold J. Kluit tento nápad komentoval slovy o tom, že v dnešní digitální době je nezbytné hledat neobvyklé způsoby, jak hostům zlepšit jejich dojem z pobytu. A není třeba vždy vymýšlet něco extra složitého – stačí vyjít vstříc životnímu stylu klientů. „Díky tomuto zábavnému nástroji nabízíme hostům možnost snáze zachytit jejich skvělé okamžiky v nádherném Amsterodamu a sdílet je s přáteli na sociálních sítích od Facebooku po Instagram,“řekl Kluit.

Ne všude ve světě se ale záliba v selfies setkává s pochopením. Například na pláži Garoupe ve francozském Antibes už loni zavedli hlídky, které mají kontrolovat dodržování zákazu pořizování tohoto typu snímků. „Naše pláž patří mezi nejkrásnější a nejméně dotčené v celé Francii. Chceme, aby si lidé na dovolené její malebnost plně vychutnali, místo toho, aby se chlubili svým přátelům fotografiemi,“ řekl pro Daily Mail mluvčí pláže.

Foto: Swissôtel Amsterdam

foto
Petr Manuel UlrychC.O.T. media
šéfredaktor COT business
petr.ulrych@cot.cz
 

Autor

Nejnovější články z rubriky Evropa

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Poreč – město mozaiky

Mozaika charakterizuje světoznámé památky Poreče – a mozaika je mottem brandu celého města: „You complete us“. Tak se Poreč představila na jubilejním setkání v  Praze 6, s kterou uzavřela partnerství před 10 lety.

Číst více