cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Czech Travel Market 2017

25.10.2017  - 26.10.2017 

Czech Travel Market 2017

PVA Expo Praha Letňany (Praha)

Fórum cestovního ruchu 2017

15.11.2017  - 16.11.2017 

Fórum cestovního ruchu 2017

Wellness & Congress Hotel Dvořák Tábor (Tábor)

GO a Regiontour 2018

18.1.2018  - 21.1.2018 

GO a Regiontour 2018

Veletrhy Brno (Brno)

První instagramový audit v ČR má své výsledky

Zařazeno v
Incoming
Města & Regiony
HORECA & MICE

12.10.2017

Vůbec první instagramový audit, který proběhl ve dnech 8.–10. září v budějovickém regionu, již má své výsledky. Za unikátní akcí, která měla za cíl zjistit atraktivitu a zajímavost regionu, stojí turistická společnost Českobudějovicko-Hlubocko. Audit přinesl Budějovicku na Instagramu 178 fotografií, 250 tisíc lajků, přes 2 tisíce komentářů a hodiny video příběhů. Celý projekt přitom skrze tuto síť zasáhl přes 650 tisíc jejích uživatelů.

Vůbec první instagramový audit, který proběhl ve dnech 8.–10. září v budějovickém regionu, již má své výsledky.

Během svého pobytu instagrameři zhodnotili nejznámější místa regionu, která byla rozdělena do pěti kategorií: Stay, Play, Eat and drink, Explore and Move. V rámci zmapování dané oblasti navštívili např. továrnu Koh-i-noor, zámek Hluboká nad Vltavou, historické centrum Českých Budějovic nebo jízdárnu Dvůr Vondrov. Zavítali také do restaurací, barů, kaváren a pivnic. Ze zážitků pak měli možnost vyzkoušet si třeba jízdu na elektrokolech, zažít vyhlídkový let nebo se projet na koni. „Vybrali jsme to nejlepší, co region nabízí, od ubytování přes zábavu, kulturu až po přírodu, jídlo a další zážitky s cílem ukázat lidem přes instagramery krásy našeho regionu a inspirovat je pro návštěvu Budějovicka,“ uvedl předseda turistické oblasti Českobudějovicko-Hlubocko David Šťastný. Výsledky instaauditu představí Jihočeská centrála cestovního ruchu na podzim v New Yorku v rámci workshopu Visit Europe Media Exchange.

Mezi tři nejkrásnější památky Budějovicka instagrameři zařadili zámek Mitrowicz, zámek Hluboká nad Vltavou a historické centrum Českých Budějovic. Za gastronomickými zážitky by návštěvníky regionu poslali do Coktail baru Žlutá ponorka, Bistra Born in London nebo do restaurace Paluba. Milovníkům přírody by pak doporučili třeba Židovu strouhu, cyklostezku kolem Vltavy nebo návštěvu zříceniny Baba, z níž je vyhlídka na celou oblast.

Naprostou jedničkou se stal zámek Hluboká nad Vltavou, který měl nejvíce doporučení k návštěvě i od samotných followerů, tedy lidí sledujících jednotlivé instagramery, a stal se dokonce nejfotogeničtějším místem regionu. Po Hluboké pak do vítězné trojice zařadili kavárnu Datel a Široko a historické centrum Českých Budějovic. Nejoblíbenějším postem na Instagramu se stal příspěvek Lucie Lou (@getthelouk) z plavby na slavnostní zahajovací večer, který proběhl na zámku Mitrovicz.

Kromě doporučujících míst k návštěvě vzešlo z instagramového auditu také pár doporučení pro zvýšení atraktivity daného regionu. „Instagrameři by zde ocenili zejména více zajímavých míst k ubytování, uvítali by také průvodce, který by návštěvníky seznamoval s krásami přírody, kam zajít na večeři apod. Jako velkou škodu pak vnímají i to, že továrna Koh-i-noor není zpřístupněna veřejnosti,“ dodal Šťastný, který věří, že díky výsledkům auditu se jim podaří vyzdvihnout region a zvýšit jeho návštěvnost.

Foto: Českobudějovicko-Hlubocko