cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
Tourism X Games 2017

8.9.2017  - 9.9.2017 

Tourism X Games 2017

Sportlife centrum (Rumburk)

COTakhle snídani na téma Přínosy kongresového průmyslu?

13.9.2017 9:00 - 11:00

COTakhle snídani na téma Přínosy kongresového průmyslu?

Prague Boats, s.r.o. (Praha)

Tourfilm 2017 - 50. mezinárodní festival filmů s cestovatelskou tematikou

6.10.2017  - 7.10.2017 

Tourfilm 2017 - 50. mezinárodní festival filmů s cestovatelskou tematikou

Grandhotel Ambassador Národní dům (Karlovy Vary)

Czech Travel Market 2017

25.10.2017  - 26.10.2017 

Czech Travel Market 2017

PVA Expo Praha Letňany (Praha)

Fórum cestovního ruchu 2017

15.11.2017  - 16.11.2017 

Fórum cestovního ruchu 2017

Wellness & Congress Hotel Dvořák Tábor (Tábor)

Profesionalita znamená umět si získat srdce zákazníka

Zařazeno v
Outgoing
Incoming
HORECA & MICE

7.12.2015

Sebekrásnější interiér restaurace hostovi nevykompenzuje nevšímavou obsluhu, vysoká cena pokrmu nezajistí lahodnou chuť a luxusní pokoj není náplastí na dlouhé čekání na recepci… Přesto musejí hosté v řadě českých podniků dělat kompromisy mezi tím, co očekávají, za co platí, a jakého servisu se jim ve výsledku dostává. Díky systému řízení kvality služeb se ovšem v mnoha českých podnicích situace mění. Silná konkurence pak možná k růstu motivuje i ostatní.

Tento článek je placený

Celý článek je přístupný pouze předplatitelům. Pro zobrazení celého textu se musíte přihlásit. Pokud jste zde poprvé, vytvořte si své uživatelské konto na stránce první přihlášení anebo zvolte některou z možností předplatného.

Přihlásit Mám předplatné
Koupit předplatné Mám zájem o předplatné