cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Profesionalita znamená umět si získat srdce zákazníka

Zařazeno v
Outgoing
Incoming
HORECA & MICE

7.12.2015

Sebekrásnější interiér restaurace hostovi nevykompenzuje nevšímavou obsluhu, vysoká cena pokrmu nezajistí lahodnou chuť a luxusní pokoj není náplastí na dlouhé čekání na recepci… Přesto musejí hosté v řadě českých podniků dělat kompromisy mezi tím, co očekávají, za co platí, a jakého servisu se jim ve výsledku dostává. Díky systému řízení kvality služeb se ovšem v mnoha českých podnicích situace mění. Silná konkurence pak možná k růstu motivuje i ostatní.

Tento článek je placený

Celý článek je přístupný pouze předplatitelům. Pro zobrazení celého textu se musíte přihlásit. Pokud jste zde poprvé, vytvořte si své uživatelské konto na stránce první přihlášení anebo zvolte některou z možností předplatného.

Přihlásit Mám předplatné
Koupit předplatné Mám zájem o předplatné