Pardubicko – Perníkové srdce Čech sází na spolupráci a zvyšování kvality služeb

Za necelý rok fungování o sobě organizace cestovního ruchu Pardubicko – Perníkové srdce Čech dala vědět odvážným vizuálním stylem, jedinečným logem, sadou poutavých propagačních materiálů i novým webem. Pokud jste se v letošním roce zúčastnili některého z veletrhů cestovního ruchu, mohli jste se s prezentací této nové organizace seznámit i osobně.

Za necelý rok fungování o sobě organizace cestovního ruchu Pardubicko – Perníkové srdce Čech dala vědět odvážným vizuálním stylem, jedinečným logem, sadou poutavých propagačních materiálů i novým webem

Dominujícím prvkem nového loga je motiv srdce, který výstižně koresponduje se samotným názvem organizace Pardubicko – Perníkové srdce Čech. Smyčky v srdci připomínají tradiční zdobení perníku i různé cesty, po kterých se návštěvníci oblasti Pardubicko mohou vydat. Název i logo tak sází na tradici perníkářství, která je pro Pardubicko tolik typická, a zároveň v sobě kombinuje historická i moderní témata. Nutno dodat, že tato nová značka funguje velice dobře, zaujme na první pohled a zůstává v povědomí návštěvníků coby sjednocující motiv celé oblasti. A právě to je pro vizuální identitu oblasti zásadní. Propojit unikátní místa a témata oblasti motivem srdce do jednoho celku, který může návštěvník objevovat a kam se může opakovaně a rád vracet.

Proto, aby byl návštěvník na Pardubicku spokojen, je zapotřebí nabídnout mu kvalitní služby a informační servis. Proto se organizace Pardubicko – Perníkové srdce Čech zaměřuje i na vzdělávání pracovníků turistických informačních center. Na začátku května tak proběhne první výjezdní seminář, který by měl pracovníky informačních center seznámit s hlavními turistickými cíli, informačními materiály i plány provozovatelů služeb do budoucna.

Aby byla nabídka oblasti atraktivní a působila uceleně, je třeba se zaměřit na společný marketing, kvalitní propagaci a dobrou informovanost poskytovatelů služeb. Ničeho z toho však není možné dosáhnout bez zapojení aktérů cestovního ruchu v oblasti. I proto si organizace Pardubicko – Perníkové srdce Čech vytyčila jako první ze svých cílů získat důvěru aktérů cestovního ruchu a rozvíjet vzájemnou spolupráci na území Pardubicka. Svou věrohodnost organizace dokládá získáním Certifikátu kvality služeb I. stupně od ČSKS. Dále organizace Pardubicko – Perníkové srdce Čech pořádá setkání aktérů cestovního ruchu v oblasti a poskytuje jim tak prostor pro sdílení zkušeností, příkladů dobré praxe i možnost, jak se poradit o neúspěších a problémech. Cílem takových setkání je posilovat funkční sítě spolupráce a postupně odbourávat pocit konkurence.

Setkání aktérů cestovního ruchu a semináře pro pracovníky informačních center by neměly být jednorázovou záležitostí. Podpora síťování a vzdělávání musí být pravidelná a reagovat na aktuální potřeby v oblasti a bez zapojení poskytovatelů služeb ze všech oborů to není možné. Je proto třeba, aby si organizace Pardubicko – Perníkové srdce Čech získala důvěru a prokázala, že je její činnost smysluplná a přínosná.

Pardubicko – Perníkové srdce Čech má před sebou mnoho úkolů, dobře si uvědomuje význam dalšího vzdělávání a zkvalitňování služeb. Stejně jako v ostatních organizacích, které se zabývají destinačním managementem, i v případě Pardubicka se jedná o běh na dlouhou trať. Nezbývá než popřát této mladé a začínající organizaci, aby získala na svou stranu partnery, kteří budou nakloněni myšlence síťování a nezaleknou se zdání vzájemné konkurence. Pokud vás zajímá, jak si s tímto úkolem Pardubicko poradí, sledujte i vy jeho činnost prostřednictvím webu turistické oblasti Pardubickosociálních sítí a nebo ještě lépe, navštivte Pardubicko a přesvědčte se, že se opravdu jedná o perníkové srdce Čech.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více