cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
  •  
Dotcomhotel Hospitality E-Commerce & Revenue Management Konference

30.1.2018  - 31.1.2018 

Dotcomhotel Hospitality E-Commerce & Revenue Management Konference

Autoklub České republiky (Praha)

Holiday World 2018

15.2.2018  - 18.2.2018 

Holiday World 2018

Průmyslový palác (Praha 7 - Bubeneč)

Moravské památky budou součástí světové marketingové kampaně

Zařazeno v
Incoming
Města & Regiony

6.10.2017

Moravské památky dostaly příležitost stát se součástí kampaně, kterou společně organizuje Centrum světového dědictví UNESCO a společnost National Geographic. Projekt má za cíl prezentovat vybrané evropské památky v severní Americe a Číně a přilákat více turistů do různých koutů Evropy.

Moravské památky dostaly příležitost stát se součástí kampaně, kterou společně organizuje Centrum světového dědictví UNESCO a společnost National Geographic.

Projekt byl v uplynulých dnech představen během 4. ročníku workshopu World Heritage Journeys of Europe, který proběhl v Litevském Vilniusu. Vybrané evropské památky ze Seznamu UNESCO budou představovány v rámci čtyř příběhových linií: Romantická Evropa, Královská Evropa, a dále Podzemní Evropa a Antická Evropa. Za Českou republiku bude organizován agenturou CzechTourism.

„CzechTourism na tomto projektu spolupracuje, protože velmi efektně doplňuje náš dlouhodobý positioning Česko – země příběhů. Kromě webových stránek, které budou prezentovat dané lokality a další subjekty cestovního ruchu, bude realizována kampaň v severní Americe a Asii. Projekt má fungovat i jako platforma pro lokální spolupráci a také pro spolupráci mezi zapojenými památkami,“ uvedl produkt manažer pro kulturní turismus agentury CzechTourism Miroslav Klusák.

Příležitost stát se součástí mezinárodní marketingové kampaně na vzdálených trzích dostala Kroměříž (Královská Evropa) a Lednicko-valtický areál (Romantická Evropa). Kroměříž se bude prezentovat vedle francouzského Versailles, italské Caserty či španělského královského paláce v Aranjuez. Lednicko-valtický areál se dostal do společnosti s Mont Saint Michel ve Francii, Wachau v Rakousku nebo historickým centrem belgických Brugg.

„Jedná se o zajímavý výběr památek a moravské památky mají v projektu velmi výhodnou pozici. Projekt je nyní v druhé fázi a finalizují se obsahy za jednotlivé lokality a první verze webu. Asijská kampaň bude uspořádána v rámci čínsko – evropského roku cestovního ruchu. Velkým plusem je i zapojení European Travel Commission, české památky díky tomu získají na vzdálených trzích velkou konkurenční výhodu,“ dodal Klusák.

Foto: CzechTourism