cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
Tourism X Games 2017

8.9.2017  - 9.9.2017 

Tourism X Games 2017

Sportlife centrum (Rumburk)

COTakhle snídani na téma Přínosy kongresového průmyslu?

13.9.2017 9:00 - 11:00

COTakhle snídani na téma Přínosy kongresového průmyslu?

Prague Boats, s.r.o. (Praha)

Tourfilm 2017 - 50. mezinárodní festival filmů s cestovatelskou tematikou

6.10.2017  - 7.10.2017 

Tourfilm 2017 - 50. mezinárodní festival filmů s cestovatelskou tematikou

Grandhotel Ambassador Národní dům (Karlovy Vary)

Czech Travel Market 2017

25.10.2017  - 26.10.2017 

Czech Travel Market 2017

PVA Expo Praha Letňany (Praha)

Fórum cestovního ruchu 2017

15.11.2017  - 16.11.2017 

Fórum cestovního ruchu 2017

Wellness & Congress Hotel Dvořák Tábor (Tábor)

Marriott zvýšil čtvrtletní zisk, chce přilákat čínské turisty

Zařazeno v
HORECA & MICE

10.8.2017

Největší řetězec hotelů na světě, americká společnost Marriott International, zvýšila ve druhém čtvrtletí letošního roku meziročně zisk o 67,6 procenta na 414 milionů dolarů (zhruba devět miliard korun). Výraznému nárůstu pomohla zejména vyšší obsazenost pokojů a zvýšení cen, uvedla společnost. Nově bude navíc Marriott spolupracovat s čínským internetovým portálem Alibaba, od čehož si slibuje nárůst čínských hostů.

Největší řetězec hotelů na světě, americká společnost Marriott International, zvýšila ve druhém čtvrtletí letošního roku meziročně zisk o 67,6 procenta.

Celkové příjmy řetězce vzrostly o 48,5 procenta na 5,8 miliardy dolarů, přičemž analytici oslovení agenturou Reuters očekávali 5,61 miliardy. K růstu přispěla loňská akvizice Starwood Hotels v hodnotě 12,41 miliardy dolarů.

Příjem na pokoj ve čtvrtletí stoupl o 2,2 procenta. Společnost nicméně snížila předpověď letošních příjmů v Severní Americe. Marriott předpokládá, že příjem na pokoj se letos zvýší o jedno až dvě procenta, zatímco dřívější prognóza zněla jedno až tři procenta. Ve stávajícím čtvrtletí bude zřejmě stagnovat.

Kromě svých obchodních výsledků řetězec nedávno uvedl, že začne brzy spolupracovat s čínským internetových portálem Alibaba. Doufá, že se mu tímto krokem podaří nalákat výrazně vyšší počet čínských zájemců o ubytování, jelikož klienti budou moci zaplatit rezervaci přes portál Alipay, který Alibabě patří.

Marriott zastřešuje několik hotelových značek JW Marriott, Autograph a Courtyard a vlastní luxusní hotely Ritz-Carlton a St. Regis. Společnost působí po celém světě, včetně České republiky.

Foto: Shutterstock.com