cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Marketingový management turistické destinace

17.3.2002

Najde-li host destinaci odpovídající jeho snům, které si vytvořil ve svém životě, ať již z pohádek, jež slýchával v dětství, nebo z vyprávění či z románů, je to pro něj ta nejkrásnější dovolená, jakou mohl prožít. Touhou kvalitního marketingového managementu destinace je naplnit sny mnoha lidí, a to jak hostů, tak i těch, kteří se na jejich uskutečnění podílejí.

Tento článek je placený

Celý článek je přístupný pouze předplatitelům. Pro zobrazení celého textu se musíte přihlásit. Pokud jste zde poprvé, vytvořte si své uživatelské konto na stránce první přihlášení anebo zvolte některou z možností předplatného.

Přihlásit Mám předplatné
Koupit předplatné Mám zájem o předplatné