cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

LEO Express představil nové logo i technologické novinky

Zařazeno v
Outgoing
Incoming

3.12.2017

Společnost LEO Express v letošním roce oslavuje pět let od zahájení provozu. Při této příležitosti v nedávných dnech představila nové logo i řadu technologických novinek. Mezi ty nejzajímavější patří možnost nákupu jizdenek na Facebooku za pomoci chatbota.

Společnost LEO Express v letošním roce oslavuje pět let od zahájení provozu.

Po pěti letech na trhu mění společnost LEO Express nejen zmíněné logo, ale postupně představí i novou korporátní identitu.

„Dokázali jsme, že naše společnost již není jen mladá a dynamická firma. Dospěla, a k tomu patří i změna firemní identity včetně loga. Naprosto zásadní jsou pro nás technologické inovace, bezpečnost, otevřenost a udržitelnost, tyto a další hodnoty chceme komunikovat. Změnili jsme písmo, opouštíme od zlaté barvy, kterou nahrazuje hřejivá oranžová a celkově plánujeme značku projasnit a zesvětlit,“ vysvětlila Stanislava Šremrová, marketingová ředitelka společnosti.

Nové logo se symbolem šipky v oranžové barvě představuje propojení cest, dopravy a lidí. Společnost se chce logem a novou identitou oslovit širší evropskou veřejnost a dále se profilovat jako dopravce, který nabízí moderní a kvalitní služby.

Další novinkou je také prodejní nástroj, díky němuž mohou zákazníci nakupovat jízdenky na Facebooku za pomocí chatbota

Další novinkou je také prodejní nástroj, díky němuž mohou zákazníci nakupovat jízdenky na Facebooku za pomoci chatbota. „Nákup jízdenky na Facebook Messengeru za automatické asistence robota bez nutnosti návštěvy webu je jednou z cest, jak zákazníkům zjednodušujeme nákup,“ uvedla Stanislava Šremrová a dodala: „Pro začátek umí chatbot prodat jednosměrné jízdenky pro dospělého, v budoucnu ale plánujeme jeho schopnosti rozšiřovat.“

Během oslav odtajnila společnost také podobu nových vlaků. Tři nové jednotky by měly do České republiky dorazit na konci roku 2018. Opci má společnost na dalších 30 vlaků, které převezme v následujících několika letech.

Společnost by ráda do budoucna vybudovala evropskou multimodální dopravní síť. Prvním krokem, který v letošním roce uskutečnila, byl vstup na polský trh v rámci trasy Praha–Krakov. Kromě toho začala společnost pracovat na vstupu do Německa skrze převzetí vybraných aktiv společnosti Locomore.

V dubnu letošního roku se LEO Express stal zakládajícím členem ALLRAIL, železniční asociace zastupující nové dopravce na železnici v Bruselu.

Logo a foto: LEO Express