cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
Tourism X Games 2017

8.9.2017  - 9.9.2017 

Tourism X Games 2017

Sportlife centrum (Rumburk)

COTakhle snídani na téma Přínosy kongresového průmyslu?

13.9.2017 9:00 - 11:00

COTakhle snídani na téma Přínosy kongresového průmyslu?

Prague Boats, s.r.o. (Praha)

Tourfilm 2017 - 50. mezinárodní festival filmů s cestovatelskou tematikou

6.10.2017  - 7.10.2017 

Tourfilm 2017 - 50. mezinárodní festival filmů s cestovatelskou tematikou

Grandhotel Ambassador Národní dům (Karlovy Vary)

Czech Travel Market 2017

25.10.2017  - 26.10.2017 

Czech Travel Market 2017

PVA Expo Praha Letňany (Praha)

Fórum cestovního ruchu 2017

15.11.2017  - 16.11.2017 

Fórum cestovního ruchu 2017

Wellness & Congress Hotel Dvořák Tábor (Tábor)

Korejské turisty láká do ČR kniha slevových kupónů

Zařazeno v
Incoming
Města & Regiony

4.8.2017

Nejen Prahu, ale i Karlovy Vary, Plzeň, Kutnou Horu či Olomouc prezentuje v Koreji kniha nazvaná Czech Coupons Book, která byla ve spolupráci s agenturou CzechTourism vydána největší cestovní kanceláří cílící na individuální turisty Naeil Tour. Slevové kupony zvou asijské turisty i mimo exponovanou Prahu. 

Nejen Prahu, ale i Karlovy Vary, Plzeň, Kutnou Horu či Olomouc prezentuje v Koreji kniha nazvaná Czech Coupons Book.

„V loňském roce přijelo do České republiky na 326 tisíc korejských turistů, přičemž se tři čtvrtiny ubytovaly v Praze. Je tedy chvályhodné, že se tato kniha snaží propagovat i naše regiony. V této strategii je nutné nadále pokračovat,“ řekla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Marketingový projekt Czech Coupons Book nabízí vedle popisů destinací, trendů a map až 24 slevových či eventových kupónů k použití v českých hotelech, restauracích, turistických či kulturních atrakcích. Projekt vznikal ve spolupráci s British Airways. „Výběr partnerů do projektu se uskutečnil na základě výsledků bloggerské akce Treasure Hunters z června 2016. Naeil Tour si vybral úspěšně hodnocené produkty a zahrnul je do knihy vydané v nákladu 15 tisíc kusů. CzechTourism figuruje jako partner, jenž podpořil kampaň k uvedení této knihy do oběhu v rámci knihkupectví, přílohy cestovatelských časopisů, veletrhů či tematických eventů,“ vysvětlil ředitel zahraničního zastoupení v Koreji Michal Procházka.

Slevové či eventové formáty jsou v Asii velmi oblíbené i v turistické nabídce. Držitelé Czech Coupons Book budou moci za své kupóny získat například zdarma welcome drink při ubytování v několika pražských hotelech, 10procentní slevu na nákup kosmetiky Manufaktura či 25procentní slevu na prohlídku v plzeňském pivovaru. V Karlových Varech bude dvojice platit pouze jedno vstupné v Motýlím domě na vyhlídce Diana, v Kutné Hoře zase kupón garantuje slevu na oběd v Dačického restauraci.

„Pro nás je povzbuzující skutečnost, že největší cestovka mířící právě na individuální a mladé turisty má zájem o rozvoj regionálních destinací typu Kutné Hory či Olomouce. Projekt také inicioval další spolupráci s korejským zastoupením British Airways, která nyní propaguje mezi svými destinacemi na trase z Koreje i Prahu,“ dodal Procházka.

Vzhledem ke skutečnosti, že korejský trh roste meziročně tempem 20–30 procent a obsazenost letů ČSA a Koreanair jsou aktuálně poměrně vysoké, agentura CzechTourism se snaží navazovat spolupráci i s dalšími leteckými dopravci pomocí kampaní či eventů. „Partnerem letošní roadshow zaměřené na prezentaci třech regionů Jižní, Střední a Východní Moravy a barokního tématu byl Turkish Airlines. Na září chystá naše zahraniční zastoupení bloggerský trip s Qatar Airlines, který začíná létat i do Prahy. Naše hlavní město je v Koreji jednou z nejprogresivnějších destinací v Evropě, která táhne nahoru i další regiony,“ doplnil Procházka.

Naeil Tour přivezl vloni do České republiky kolem 60 tisíc turistů, ve své nabídce přináší nejen různé kombinace Prahy s dalšími evropskými velkoměsty, ale i okruhy po České republice zahrnující jižní či střední Moravu nebo Litomyšl.

Foto: CzechTourism