cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Je to otázka povědomí

Zařazeno v
HORECA & MICE

7.9.2004

Nejbohatší americké společnosti se vzrůstající měrou zaměřují na akční marketing formou veletrhů, konferencí a seminářů, aby zvýšily informační toky a povědomí o produktech. Vyplývá to ze zprávy vydané nadací Meeting Planners International (MPI) Foundation a společností George P. Johnson Company. Ironií zůstává, že i plánovači akcí mohou být mezi těmi, kteří zůstávají pozadu.

Tento článek je placený

Celý článek je přístupný pouze předplatitelům. Pro zobrazení celého textu se musíte přihlásit. Pokud jste zde poprvé, vytvořte si své uživatelské konto na stránce první přihlášení anebo zvolte některou z možností předplatného.

Přihlásit Mám předplatné
Koupit předplatné Mám zájem o předplatné