cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
  •  
Dotcomhotel Hospitality E-Commerce & Revenue Management Konference

30.1.2018  - 31.1.2018 

Dotcomhotel Hospitality E-Commerce & Revenue Management Konference

Autoklub České republiky (Praha)

Holiday World 2018

15.2.2018  - 18.2.2018 

Holiday World 2018

Průmyslový palác (Praha 7 - Bubeneč)

Je to otázka povědomí

Zařazeno v
HORECA & MICE

7.9.2004

Nejbohatší americké společnosti se vzrůstající měrou zaměřují na akční marketing formou veletrhů, konferencí a seminářů, aby zvýšily informační toky a povědomí o produktech. Vyplývá to ze zprávy vydané nadací Meeting Planners International (MPI) Foundation a společností George P. Johnson Company. Ironií zůstává, že i plánovači akcí mohou být mezi těmi, kteří zůstávají pozadu.

Tento článek je placený

Celý článek je přístupný pouze předplatitelům. Pro zobrazení celého textu se musíte přihlásit. Pokud jste zde poprvé, vytvořte si své uživatelské konto na stránce první přihlášení anebo zvolte některou z možností předplatného.

Přihlásit Mám předplatné
Koupit předplatné Mám zájem o předplatné