Hotely Barceló mění značku a vizuální styl

Do konce března čeká hotely Barceló dosud největší rebranding a změna vizuálního stylu této tradiční rodinné firmy v její historii. Barceló Hotel Group přichází s novou strategií, kdy všechny jeho hotely změní své názvy i loga a rozdělí se do čtyř nových kategorií. Proměna čeká také dva hotely v české metropoli. Hotel Occidental Praha a Occidental Praha Five nahradí nynější názvy Barceló Praha a Barceló Praha Five.

Do konce března čeká hotely Barceló dosud největší rebranding a změna vizuálního stylu této tradiční firmy v její historii.

Podle generálního ředitele hotelů Occidental v Praze Alejandro Martína Álvareze je nové logo jednoduché, elegantní a symbolizující dostupnost nabízených služeb, byznys a komunikaci. Zároveň má použitými barvami připomínat Středomoří. „Hotely Occidental v Praze 5 a Praze 4 budou i v budoucnu ideálním místem pro obchodní setkání nebo konference, k čemuž už od svého založení směřovaly,“ uvedl generální ředitel.

Nové rozlišení jednotlivých hotelů na čtyři různé kategorie umožní společnosti dále expandovat. Kategorie Occidental Hotels bude orientovaná na snadnou dostupnost nabízených služeb. Royal Hideway se zaměří na klientelu vyžadující nejvyšší možný luxus. Hotely Allegro umístěné převážně v přímořských letoviscích budou cílit na tradiční turisty či rodiny s dětmi a Barceló Hotel&Resorts zůstanou městskými a odpočinkovými hotely.

Původní název i logo si naopak ponechá na turisty zaměřený Barceló Old Town situovaný v centru Prahy a také Barceló Brno Palace. Ten loni splnil velmi přísná mezinárodní kritéria a stal se vůbec prvním pětihvězdičkovým hotelem v tomto městě. Dalším pětihvězdičkovým hotelem v České republice je i hotel Wilson Occidental Praha, který se otevřel minulý rok na Václavském náměstí.

Společnost Barceló Group zažila loni velmi úspěšný rok a největší expanzi za poslední desetiletí. Do portfolia jí přibylo 12 nových hotelů – ty nejzajímavější se povedlo získat ve Španělsku, na Kanárských ostrovech, v Panamě a v Mexiku. Další rozšíření skupiny Barceló se nyní má odehrát v Číně. Aktuálně má tato společnost víc než 108 hotelů s 38 tisíci pokoji ve 20 zemích, provozuje také svou vlastní mezinárodní leteckou společnost Evelop!

Foto: Barceló

 

Nejnovější články z rubriky Asie

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více