Grand Prix REGIONTOUR aneb Náš kraj 2009

Letos poprvé došlo k propojení dvou tradičních soutěží, které mají za cíl podpořit tvorbu materiálů v jednotném stylu, prezentování regionů v jednotném image a tvorbu nových produktů. Vyhlašovateli soutěže Grand Prix REGIONTOUR aneb Náš kraj jsou Veletrhy Brno, a. s., a vydavatelství C.O.T. media, hlavním partnerem agentura CzechTourism.

Do soutěže se mohly zapojit krajské úřady, města, sdružení, destinační managementy i komerční firmy. Soutěže se zúčastnilo přes 60 subjektů cestovního ruchu, které zaslaly takřka 90 přihlášek do 3 kategorií.

Vítězové byli slavnostně vyhlášeni první den veletrhu na pódiu v pavilonu P za účasti ministra pro místní rozvoj, hejtmanů, starostů, odborné veřejnosti a zástupců médií.

Nejlepší turistický produkt

Ceny předával Mgr. Michal Hašek, předseda Asociace krajů ČR a hejtman Jihomoravského kraje.

1. místo
Kutnohorské léto 2009 jeden den nestačí

Průvodcovská služba Kutná Hora

Cenu převzala Ing. Ivana Vopálková, jednatelka společnosti Průvodcovská služba Kutná Hora a Karel Koubský, předseda občanského sdružení Kutnohorsko.cz, které bylo pořadatelem přihlášené akce.

Produktu Kutnohorské slavnosti byla udělena také speciální cena Asociace cestovních kanceláří ČR, kterou spolu s Michalem Haškem předal předseda ACK ČR Viliam Sivek.

2. místo
Moravská jantarová stezka II

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy

Produkt je společným dílem Zlínského a Olomouckého kraje, a tak cenu společně přebírali MVDr. Stanislav Mišák, hejtman Zlínského kraje, Ing. Jindřich Ondruš, náměstek hejtmana Zlínského kraje zodpovědný za kulturu, památkovou péči, cestovní ruch a církve, a Ing. Martin Tesařík, hejtman Olomouckého kraje.

Produkt Moravská jantarová stezka získal také speciální cenu C.O.T. media, cenu předávala vydavatelka Eva Frindtová.

3. místo
Slovácké slavnosti vína a otevřených památek 11. – 12. 9. 2010

Region Slovácko – sdružení pro rozvoj cestovního ruchu

Cenu přebíral Květoslav Tichavský, předseda správní rady sdružení Region Slovácko se sídlem v Uherském Hradišti a místostarosta města Uherské Hradiště.

Současně tento produkt získal speciální cenu Veletrhů Brno.

V kategorii Nejlepší turistický produkt byla udělena ještě speciální cena Ministerstva pro místní rozvoj ČR, kterou předával ministr pro místní rozvoj Ing. Rostislav Vondruška. Získal ji produkt:

Manuál pro touroperátory, programy pro touroperátory,
zážitkový turismus

Střední Morava – Sdružení cestovního ruchu

Cenu přebíral Ing. Martin Tesařík, hejtman Olomouckého kraje


Nejlepší jednotná kampaň

Ceny předával Rostislav Vondruška, ministr pro místní rozvoj. 

1. místo
České dědictví UNESCO

Cenu převzala Hana Müllerová, místopředsedkyně sdružení České dědictví UNESCO a místostarostka Telče, a Ing. Michaela Severová, výkonná ředitelka sdružení České dědictví UNESCO.

Současně tato kampaň získala speciální cenu Veletrhů Brno, kterou předával generální ředitel Veletrhů Brno Jiří Kuliš.

2. místo
Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava

Cenu převzala Mgr. Zuzana Vojtová, ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava.

Jednotná kampaň získala také speciální cenu C.O.T. media, kterou předala vydavatelka Eva Frindtová.

3. místo
Průvodcovská služba Kutná Hora

 Cenu převzala jednatelka společnosti Ing. Ivana Vopálková.

Průvodcovská služba Kutná Hora získala také speciální cenu Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, kterou předala PaedDr. Renata Petříčková, členka prezidia AČCKA.

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň byla udělena ještě speciální cena Ministerstva pro místní rozvoj ČR. Získalo ji

Město Telč

Cenu z rukou ministra pro místní rozvoj Rostislava Vondrušky převzaly Hana Müllerová, místostarostka Telče, a Věra Peichlová, vedoucí odboru kultury Městského úřadu Telč.


Nejlepší multimediální prezentace na CD nebo DVD

Ceny předával Pavel Klicpera, vedoucí oddělení Marketingových projektů agentury CzechTourism.

1. místo
Plzeňský kraj

Cenu převzal Václav Koubík, člen Rady Plzeňského kraje pro oblasti kultura, památková péče, cestovní ruch a marketing. Cenu předával společně s Pavlem Klicperou také Vít Pechanec, jednatel společnosti World Media Partners.

2. místo
Statutární město Ostrava

Cenu převzala Ing. Kateřina Staňková, specialistka marketingu investičních příležitostí a turismu, odbor ekonomického rozvoje.

3. místo
Město Tábor

Cenu převzal Ing. Lubomír Šrámek, tajemník Městského úřadu.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více