Bezmála polovina zahraničních turistů, kteří přijíždějí do hlavního města, vyráží na nákupy. Není proto divu, že se této lukrativní klientele snaží místní obchodníci vyjít vstříc. O svůj díl koláče se přitom vedle obchodů v turistických lokalitách hlásí i nákupní centra na okraji metropole. Úspěšně si v tomto směru vede třeba Fashion Arena Prague Outlet ve Štěrboholech.
Průzkum společnosti STEM/MARK z roku 2015 ukázal, že pro 47 procent zahraničních turistů, kteří zavítají do Prahy, jsou hlavním důvodem návštěvy nákupy. To v praxi znamená, že ročně přijíždí do Prahy kolem tří milionů turistů ochotných utratit peníze v místních obchodech. Předmětem jejich zájmu nejsou zdaleka jen tradiční suvenýry v pražském centru, nezřídka míří i za módou. Oblíbeným cílem je třeba Fashion Arena Prague Outlet v pražských Štěrboholech.
Největší outletové centrum pravidelně láká své zákazníky na tematické nákupní události. V dubnu to byl například týden outdooru a sportu, před definitivním nástupem letní sezony od 15. do 21. května zase Fashion Arena Outlet lákal na Travel Week – slevový festival zaměřený na zboží pro cestovatele. Mimořádné slevy cestovatelům tak k outletovým cenám nabídlo osmnáct místních obchodníků, mezi nimi Samsonite, Beneton, The Cosmetics Company, Delsey, Baldinini, Quiksilver, Helly Hansen, s.Oliver či Fokus Optik.
Součástí „cestovatelského týdne“ byl i brunch pro zhruba stovku vybraných partnerů z oblasti cestovního ruchu. Pro outlet jsou totiž významným partnerem i incomingové cestovní kanceláře, stejně jako pražské hotely. Jejich zástupcům byla určena prezentace, během které Tourism Business Development Manager outletového centra Petr Křivonožka představil možnosti spolupráce a novinky pro letošní rok.
Řeč tak byla mimo jiné o shuttle busu, kterým se mohou do Fashion Arena Prague Outlet dostat zejména zahraniční turisté. Spojení bylo zavedeno v loňském roce, pro letošní rok byly upraveny odjezdové časy. Nově bus odjíždí každý den v 11 hodin z ulice Na Příkopě a do centra se vrací v 17 hodin. Jízdenka stojí 160 korun a bonusem k ní je VIP Day Pass opravňující k čerpání dodatečné 10% slevy v devíti obchodech outletovém centru dle výběru držitele.
Petr Křivonožka představil i privátní designovou VIP Lounge v prvním patře centra, která je k dispozici VIP partnerům a korporátní klientele.
Foto: Fashion Arena Prague Outlet a Sabina Bařinová
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...