cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Czech Travel Market 2017

25.10.2017  - 26.10.2017 

Czech Travel Market 2017

PVA Expo Praha Letňany (Praha)

Fórum cestovního ruchu 2017

15.11.2017  - 16.11.2017 

Fórum cestovního ruchu 2017

Wellness & Congress Hotel Dvořák Tábor (Tábor)

GO a Regiontour 2018

18.1.2018  - 21.1.2018 

GO a Regiontour 2018

Veletrhy Brno (Brno)

EK: Mnohé stránky k rezervaci ubytování matou zákazníky

Zařazeno v
Outgoing
Incoming
HORECA & MICE

10.4.2017

Nespolehlivé údaje o cenách odhalila prověrka Evropské komise u dvou třetin internetových stránek nabízejících cenové srovnání a rezervaci ubytování. V některých případech byly například až v závěrečné fázi rezervace hotelového pokoje zákazníkům oznámeny dodatečné součásti ceny bez jasného vysvětlení a nejrůznější nabídky slev neodpovídaly skutečně dostupným službám.

Nespolehlivé údaje o cenách odhalila prověrka Evropské komise u dvou třetin internetových stránek nabízejících cenové srovnání a rezervaci ubytování.

„Internet spotřebitelům nabízí řadu informací k přípravě, srovnávání a rezervaci jejich prázdninových cest. Pokud jsou ale hodnocení předpojatá nebo ceny neprůhledné, matou takové stránky zákazníky,“ upozornila eurokomisařka pro spravedlnost a ochranu spotřebitele Věra Jourová.

Unijní úřady na ochranu spotřebitelů už takové stránky požádaly, aby své praktiky přizpůsobily evropským pravidlům o ochraně spotřebitelů. Ta předpokládají jasný způsob tvorby cen a jejich plné uvedení už v úvodu procesu rezervace.

Mezi závěry prověrky, která našla nesrovnalosti u 235 z 352 prověřovaných webů, je například zjištění, že ve třetině případů nebyla konečná cena tou, kterou uváděla první nabídka. V pětině případů nebyly k dispozici nabízené slevy a speciální nabídky. Ve skoro třetině případů nebylo jasné, jak stránka došla ke konečné ceně nabídky. A ve čtvrtině případů stránka nenapsala, že upozornění o posledních volných pokojích a podobně se týkají jen oné konkrétní stránky, a ne skutečné situace v prohlíženém hotelu.

Foto: Shutterstock.com