cestovni-ruch.cziCOT.czCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

CzechTourism pokračuje v propagaci MICE v zahraničí

Zařazeno v
Incoming
Města & Regiony
HORECA & MICE

11.2.2021

Virtuálního workshopu „Back to business – together“ určeného pro zástupce skandinávských a finských agentur a zaměřeného na propagaci kongresové a incentivní turistiky v Praze se zúčastnilo 30 nákupčích. Během jediného dne proběhlo téměř sto osmdesát virtuálních schůzek i virtuální FAM Trip pod záštitou Prague Urban Adventures. Organizátorem on-line workshopu, který se konal 4. února na platformě Eventtia, bylo Czech Convention Bureau a zahraniční zastoupení CzechTourism Skandinávie a Finsko.

Virtuálního workshopu „Back to business – together“ určeného pro zástupce skandinávských a finských agentur a zaměřeného na propagaci kongresové a incentivní turistiky v Praze se zúčastnilo 30 nákupčích

„Covid urychlil digitalizaci veškerých našich aktivit. Workshopy pro MICE sektor mají skvělé výsledky, účastníkům šetří čas i peníze. Virtuální akce jsou trend, který v hybridní formě určitě přetrvá i v budoucnu,“ řekla Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Skandinávii.

Workshopu předcházela dvoutýdenní B2B kampaň ve spolupráci s největšími skandinávskými a finskými travel trade médii. „Kampaň informovala nejen o virtuálním workshopu, ale také o aktuální situaci v České republice, o připravenosti českých dodavatelů na zahraniční turisty a o platných bezpečnostních a hygienických opatřeních,“ doplnila Lucie Vallin.

„Skupinové akce se obvykle řeší s minimálně půlročním předstihem, některé rozjednané poptávky mají ale termín realizace mnohem vzdálenější, i v řádu několika let. Proto je pro nás i naše partnery důležité zůstat v kontaktu s nákupčími na jednotlivých trzích,“ vysvětlila Tereza Matějková, vedoucí manažer Czech Convention Bureau. „Sérii on-line workshopů jsme zahájili na podzim letošního roku a virtuálně jsme během nich procestovali USA i Kanadu, Latinskou Ameriku, Itálii, Velkou Británii i Spojené Arabské Emiráty a Saudskou Arábii. Po Skandinávii, která je jedním z tradičních zdrojových trhů pro oblast kongresového turismu, máme na jaro naplánovaný ještě workshop s rakouskými a francouzskými nákupčími a zaměřit se chceme i na asijský trh,“ dodala.

Kromě on-line workshopů chystá agentura CzechTourism také několik edukačních webinářů věnujících se kongresové problematice. První z nich proběhl 9. února a byl věnován aktuální situaci a očekáváním v Rakousku a Německu.

Czech Convention Bureau se partnersky podílí i na řadě dalších chystaných virtuálních akcích. „Na druhou polovinu února je ve spolupráci s Moravia Convention Bureau připravený virtuální trip po jihomoravském regionu spojený s workshopem a pro členy Prague Convention Bureau jsou na jaro naplánované workshopy s americkými a britskými nákupčími,“ uzavřela Tereza Matějková.

Foto: Shutterstock.com