cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
Tourfilm 2017 - 50. mezinárodní festival filmů s cestovatelskou tematikou

6.10.2017  - 7.10.2017 

Tourfilm 2017 - 50. mezinárodní festival filmů s cestovatelskou tematikou

Grandhotel Ambassador Národní dům (Karlovy Vary)

Czech Travel Market 2017

25.10.2017  - 26.10.2017 

Czech Travel Market 2017

PVA Expo Praha Letňany (Praha)

Fórum cestovního ruchu 2017

15.11.2017  - 16.11.2017 

Fórum cestovního ruchu 2017

Wellness & Congress Hotel Dvořák Tábor (Tábor)

ČSA spustily novou letní kampaň

Zařazeno v
Outgoing
Incoming

17.5.2017

Novým ústředním sloganem letní kampaně, kterou včera odstartovaly na 16 trzích České aerolinie (ČSA), je heslo „Přestaňte snít, leťte!“. Kampaň potrvá do 11. června 2017 a bude se týkat většiny evropských trhů, kam společnost pravidelně létá. Na českém trhu bude lákat na nejnižší dostupné ceny letenek z Prahy do evropských destinací, na zahraničních trzích naopak na letenky do Prahy a ČR.

Novým ústředním sloganem letní kampaně, kterou včera odstartovaly na 16 trzích České aerolinie (ČSA), je heslo „Přestaňte snít, leťte!“.

Současně s již zmíněným má kampaň za cíl propagovat nové i sezónní destinace ČSA, skrze vybrané kanály také doplňkové služby společnosti a v neposlední řadě má posilovat znalost značky České aerolinie. Výhodné letenky si mohou zájemci zakoupit do řady tradičních destinací, jako například do Amsterdamu, Barcelony, Benátek, Birminghamu, Boloně, Bruselu, Budapešti, Helsinek, Kodaně, Kyjeva, Stockholmu nebo Záhřebu. V rámci sezónních linek ČSA poté např. i na Maltu, do Pisy, Skopje, ale také do Aarhusu, Lisabonu, Malmö a Reykjavíku, tj. na všechny letošní nové linky ČSA. Díky neomezeným termínům proletu je zákazníci mohou využít k jarním prodlouženým víkendům, na letní dovolenou, ale také například již na podzimní prázdniny.

Pro komunikaci letní kampaně na českém trhu budou ČSA kombinovat on-line i tradiční média a nosiče. Na rozdíl od předchozích kampaní bude nově posílena komunikace v mobilních telefonech. S vizuály se návštěvníci setkají na celé řadě populárních webových portálů či prostřednictvím sítě Google, kde však budou zaměřené především na remarketing v rámci zahraničních trhů. V Praze kampaň doplní reklamní plochy v metru. Kromě toho se objeví ve vysílání populárních rádií jako sponzoring dopravního zpravodajství a časomíry, a také jako print v nejčtenějších denících.

Letní kampaň ČSA realizují ve spolupráci a v co-brandingu s Letištěm Praha na celkem 16 trzích. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní či komunikační agenturou.

Foto: ČSA