Vydavatelství C.O.T. media
uvádí seriál odborných
diskusních snídaní.
Tato pravidelná setkání přinášejí inspiraci i odpovědi na aktuální otázky cestovního ruchu. Na vaše dotazy odpovídají pečlivě volení odborníci z oboru i zástupci zodpovědných institucí.
Diskutovanému tématu se budeme v širších souvislostech věnovat v časopisu COT business.
Projekt připravujeme ve spolupráci se společností Prague Boats, všechny snídaně se uskuteční na velmi komfortních lodích z její flotily. Loď zůstává po celou dobu zakotvena.
Téma:
Ambicí ministerstva pro místní rozvoj je novelizovat zákon č. 159/1999 Sb. tak, aby byl v nové podobě účinný od 1. ledna 2016. Novela, kterou budou v červenci schvalovat poslanci, by měla mj. nabídnout bankovní záruky coby alternativu k povinnému pojištění cestovních kanceláří pro případ úpadku. Jak by měl tento nástroj fungovat? Bude o něj zájem? A jaký osud čeká povinné pojištění, s jehož navrhovanou legislativní úpravou nesouhlasí pojišťovny? Odpovědi na tyto a další otázky týkající se problematiky výjezdového cestovního ruchu budeme hledat během zářijové COTakhle snídaně.
Skladbu panelistů podřídíme aktuálnímu vývoji situace v outgoingu. Předběžně počítáme, že se do diskuse zapojí zástupci profesních svazů sdružujících cestovní kanceláře a agentury, zástupci ministerstva pro místní rozvoj, pojišťoven a dalších zainteresovaných subjektů. Nejaktuálnější informace ohledně panelistů a diskutované problematiky budete v průběhu léta nacházet na portálu iCOT.cz a na facebookovém profilu COT business.
Jak se snídaně zúčastnit
Pokud do 20. srpna neobdržíte pozvánku e-mailem a toto téma vás zajímá, napište si o ni na adresu: marta.zimmermannova@cot.cz. S ohledem na omezenou kapacitu lodi je počet účastníků limitován.
Ubytování
COTakhle snídaně začínají v 9.00 hod. přesně. Mimopražským účastníkům zajistíme ubytování za dotovanou cenu. Bližší informace uvádíme v pozvánce.
Podzim je obdobím, kdy velká část cestovních kanceláří obnovuje své pojistky pro případ úpadku. Letos ovšem řada majitelů či manažerů těchto společností na nabídky pojistných ústavů teprve čeká. A s velkým napětím – nejenže meziročně dramaticky vzrostla...
Máloco se v posledních dvanácti měsících proměnilo tak jako cestovní ruch. Heslem dneška je on-line – do virtuálního prostředí se přesunula nejen naprostá většina rezervačních procesů či obchodních transakcí, ale také marketingové a komunikační aktivity. Svět neustále...
Ještě na konci léta to vypadalo, že se touto dobou budeme bavit o restartu cestovního ruchu v Česku, zvláště pak toho domácího. Vývoj posledních týdnů nasvědčuje tomu, že spíše než k restartu dochází nyní k boji o přežití. Z uplynulé letní...