cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Berlin 365/24 odhalí zajímavá zákoutí německé metropole

Zařazeno v
Outgoing

18.5.2017

V loňském roce navštívilo Berlín více než 12,7 milionu návštěvníků, což v meziročním srovnání činí nárůst o 2,9 procenta. Počet přenocování v berlínských hotelech vzrostl o 2,7 procenta na téměř 31,1 milionu. Celou čtvrtinu přitom tvořili návštěvníci konferenčních akcí. Představit nová či dosud neznámá zákoutí města má zájemců od letošní sezony spuštěná kampaň Berlin 365/24.

V loňském roce navštívilo Berlín více než 12,7 milionu návštěvníků, což v meziročním srovnání činí nárůst o 2,9 procenta.

Německá metropole je známá tím, že neustále žije. Podle údajů její turistické centrály se v ní každý den odehrává více než 1000 akcí všeho druhu. Ty lákají nejen místní, ale i turisty, kteří na celou řadu z nich mohou narazit naprostou náhodou při procházení veřejných prostranství. Z tohoto i dalších důvodů se centrála rozhodla představit novou kampaň nazvanou Berlin 365/24, v rámci které chce turistům odhalit nová a netradiční místa, akce či zážitky. Vzhledem ke zmíněným možnostem chce centrála touto kampaní návštěvníky povzbudit k vytváření specifických či tematicky vymezených itinerářů, které jim zajistí přesně ten zážitek, po němž touží. Pomoci v rozhodování by jim nově mohly doprovodné webové stránky, jejichž spuštění se očekává letos v červnu, případně již nyní fungující mobilní aplikace. Ta je navíc neustále aktualizovaná, a to i na základě podnětů od samotných turistů.

A že je skutečně z čeho vybírat dokazuje jen letmý pohled na kalendář. Jednou z nejvýznamnějších akcí letošního léta by měla být mezinárodní zahradnická výstava IGA 2017, která již nyní probíhá a bude trvat až do 15. října. Výstava charakterizovaná heslem Oceán barev představí moderní zahradní design a program jen této jediné události bude tvořit více než 5000 doprovodných akcí. Velice populárními akcemi jsou též Berlin Fashion Week v červenci a Berlin Art Week v září, po němž následuje tradiční Berlínský maraton. Kromě těchto tradičních událostí je však pro návštěvníky připraveno mnohem více, stačí si jen vybrat.

Příští rok by se měl v Berlíně navíc nést ve znamení gastronomie. Pod heslem bike & bite bude berlínská turistická centrála iniciovat poznávání nejen města, ale i národní či mezinárodní kuchyně skrze projížďky na kole. Kromě tradiční německé gastronomie se v poslední době rozmohla i kuchyně mexická či japonská. Berlín se navíc může pyšnit hned 12 michelinskými restauracemi nabízejícími světovou kvalitu i chutě. Gastronomie však zdaleka není jediným komunikačním tématem následujících let. Vzhledem k plánovanému otevření celé řady nových exhibic (Futurium, Pergamon Panorama ad.) bude rok 2018 také rokem kultury.

Foto: Visit Berlin

 

Německu jako destinaci se věnuje i květnové vydání COT.

Nemáte-li časopis předplacen, příslušné vydání si můžete v elektronické verzi zakoupit přes Alza Media nebo přes Floowie.

 

Gaja KoláčkováC.O.T. media
[javascript protected email address]