Tradiční oceňování nejlepších prodejců využívajících produkty společnosti Amadeus bylo letos spojeno s oslavou třicátého výročí vzniku Amadeus IT Group.
Generální ředitel společnosti Amadeus Czech Republic and Slovakia Jan Barták při příležitosti včerejšího předávání cen nejlepším prodejcům připomněl, že i díky jejich aktivitě Amadeus na českém trhu trvale roste a přispívá k celkově pozitivním výsledkům firmy, která dnes působí ve více než 190 zemích světa a zaměstnává víc než 14 tisíc lidí 123 národností. „V loňském roce bylo prostřednictvím distribuční platformy Amadeus provedeno 595 milionů rezervací. Za pomoci softwarového řešení Amadeus Altea a Navitair bylo v roce 2016 odbaveno 1,4 mld. cestujících. Tyto výsledky řadí Amadeus IT Group mezi deset největších softwarových společností na světě v žebříčku Forbes. Na českém a slovenském trhu, za které jsme odpovědni, jsme v loňském roce zaznamenali růst o 3,7 procenta. V prvním kvartálu letošního roku jsme se pak mohli pochlubit rekordním růstem o 35,1 procenta a náš tržní podíl se v tomto období zvýšil o 5,43 procentního bodu,“ uvedl Jan Barták s tím, že nejdynamičtěji loni rostl on-line segment. Český trh patří podle jeho slov mezi technologické lídry, což ostatně potvrdil i viceprezident Amadeus IT Group Rudy Daniello, když při své loňské dubnové návštěvě Prahy označil toto město za „Silicon Valley cestovního ruchu“.
Ceny za loňské výsledky v jednotlivých kategoriích převzali tito partneři Amadeus:
Nejproduktivnějším prodejcem roku 2016 byl podobně jako v loňském roce vyhlášen portál LETUSKA.CZ společnosti Asiana. Cenu převzal IT ředitel této firmy Rostislav Litvin.
Nejproduktivnějším zákazníkem v segmentu prodeje nabídky touroperátorů s využitím řešení TravelTainment Amadeus se stala cestovní kancelář SETTOUR. Cenu převzal majitel cestovní kanceláře Andrej Maťko.
Nejproduktivnějšími zákazníky Amadeus byly v loňském roce společnosti Asiana (ocenění převzala výkonná ředitelka Šárka Litvinová), Global Business Travel – American Express (Jana Martincová, generální ředitelka), Hogg Robinson (Jitka Tóthová, Key Account Manager), BCD Travel Czech Republic (Veronika Šulcová, Manager Operations) a Kiwi.com (cenu převzal Ondřej Cikánek, Head of Content Partneships).
[fotogalerie2]
Součástí poděkování za spolupráci v loňském roce byla pro všechny zúčastněné také divadelní hra Caveman ve skvělém podání Jana Holíka, stejně jako následný raut v prostorách pražské Občanské plovárny, tombola o hodnotné ceny (věnované společnostmi Emirates, Hertz, Bedsonline a Hotel Royal Prague), ochutnávky vín či plavby lodí po Vltavě. A došlo samozřejmě i na narozeninový dort. Další oslavy „třicátin“ má Amadeus naplánovány na rok 2023 – tehdy si toto výročí svého vzniku připomene společnost Amadeus Czech Republic and Slovakia.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...
Letiště Praha v letošním roce plánuje odbavit dvojnásobek cestujících oproti roku 2021. S předpokládaným nárůstem provozu je pro zachování komfortu nutné navýšit počet spolupracovníků, a to až o 200 zaměstnanců a o desítky pracovníků na dlouhodobé brigády formou dohod mimo...