Tradiční vyhlašování nejproduktivnějších zákazníků společnosti Amadeus Czech Republic and Slovakia proběhlo včera v prostorách restaurace Zlatá Praha hotelu InterContinental Prague. Předány byly rovněž ceny technologicky nejúspěšnější projektům využívajícím řešení Amadeus. Ceremoniál byl podobně jako v minulých letech orámován zábavným program pro zákazníky a obchodní partnery firmy.
Přehled nejproduktivnějších zákazníků společnosti Amadeus Czech Republic and Slovakia za rok 2015 najdete v následujícím žebříčku, v závorce uvádíme jméno zástupce, který si cenu během včerejšího večera fyzicky převzal.
1. Asiana (výkonná ředitelka Šárka Litvinová)
2. American Express Global Business Travel Center (generální ředitelka Jana Martincová)
3. Hogg Robinson Česká republika (vedoucí operativy Pavel Karbulka)
4. BCD Travel Czech Republic (výkonný ředitel Marko Vidic)
5. Thomas Cook / Neckermann (generální ředitel Udo Wichert)
6. Čedok (generální ředitel Radech Drechsler)
Vedle nejproduktivnějších zákazníků ocenil Amadeus i technologicky nejúspěšnější projekty. „Doufám, že vás budou inspirovat tak, abyste společně s Amadeus investovali do moderních technologií a odlišili se od svých konkurentů propracovanou technologickou nabídkou v rámci prodeje letenek,“ vysvětlil tento krok ředitel Amadeus Czech Republic and Slovakia Jan Barták. A které že projekty byly v uplynulém roce shledány jako nejlepší? Nejproduktivnějším on-line prodejcem se stala společnost Letuška.cz, cenu převzal ředitel IT společnosti Asiana Rostislav Litvin. Technology Award 2015 v oblasti corporate IT za automatizaci procesů při prodeji letenek korporátním zákazníkům získala společnost ETN Slovakia, ocenění putovalo do rukou jednatele Milivoje Jociče. Technology Award 2015 v oblasti leisure IT za automatizaci prodeje nabídky touroperátorů s využitím řešení Travelteinment XML převzal jednatel bratislavské společnosti Settour Andrej Maťko.
Amadeus pomáhá
Jak v úvodu večera konstatoval Jan Barták, společnost se rozhodla podpořit dlouhodobý projekt dlouhodobý projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu s názvem Světluška. Princip pomoci je jednoduchý – členové věrnostního programu Amadeus First mohou své nastřádané body za prodané segmenty věnovat na konto zmíněného projektu. Přispět ale prostřednictvím konta společnosti Amadeus mohou i ti zaměstnanci nebo obchodní partneři, kteří se prodejem letenek a dalších služeb přímo nezabývají. Prostředky získané touto aktivitou budou zástupcům projektu Světluška předány na letošním vánočním večírku společnosti Amadeus.
Po vyhlášení nejlepších prodejců byli všichni hosté večera pozváni ke zhlédnutí divadelního představení „Když se setmí“ v podání divadelního spolku Do houslí. Představení, které v souladu se svým popisem opravdu knokautovalo bránice snad všech diváků…
Následoval vynikající raut z kuchyně hotelu InterContinantal Prague, jehož součástí bylo i grilování na terase restaurace Zlatá Praha. Všichni si krom skvělých specialit mohli vychutnat i úchvatné výhledy na osvětlené historické centrum Prahy. Vyvrcholením večera pak byl vědomostní kvíz o ceny, které věnovali partneři společnosti Amadeus – autopůjčovna Hertz, letecká společnost Etihad/airberlin, hotel InterContinental Prague a dovozce vín Tomáš Blahut.
Foto: -pmu-